Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Покорна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Покорна Л. Лінгвостилістичні особливості наукового тексту в англійській мові [Електронний ресурс] / Л. Покорна // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2011. - Вип. 15. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2011_15_22
| 2. |
Покорна Л. Інтерферуючий вплив української мови під час навчання структурі англійського простого речення [Електронний ресурс] / Л. Покорна // Науковий вісник Херсонського державного університету". Сер. : Лінгвістика. - 2014. - Вип. 21. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2014_21_23
| 3. |
Покорна Л. М. Інтелектуальна та особистісна готовність дитини до засвоєння другої мови [Електронний ресурс] / Л. М. Покорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_23 Розглянуто питання інтелектуальної та особистісної готовності дитини до засвоєння іноземної мови. Наголошено на залежності її інтелектуальної готовності до шкільного навчання від розвитку мислення, наочно-образного та словесно-логічного, вираження особистісної готовності – у ставленні до навчальної діяльності, складовими якої є навчальне завдання і дії контролю та оцінювання. Доведено, що засвоєння іншомовного спілкування дитини відбувається, переважно, через механізм наслідування та підкріплення, а створення соціально-мовленнєвого середовища сприяє стимуляції мовної активності дитини.Рассмотрен вопрос интеллектуальной и индивидуальной готовности ребёнка к усвоению иностранного языка. Отмечена зависимость его интеллектуальной готовности от развития мышления – наглядно-образного и словесно-логического, а выражение личностной готовности - в отношении к учебной деятельности, компонентами которой являются учебное задание, действия контроля и оценки. Доказано, что усвоение иноязычного общения детьми младшего возраста происходит, в основном, через механизм повторения и закрепления, а создание социально-речевой среды способствует стимуляции речевой активности ребенка.Considered the intellectual and individual readiness child to learn a foreign language. Specified on the dependence of his intellectual readiness for school training oflevel of word-logical and visually image-bearing thinking. And individual readiness is expressed in the child relation for educational actions, training operations, actions of control and estimation. It is proved that mastering of foreign communication is done by children by imitation repetition mechanism; also the establishment of socio-speech environment contributes to the stimulation of verbal activity of the child.
| 4. |
Покорна Л. М. Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. М. Покорна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_36
| 5. |
Покорна Л. М. Технологія організації проектної діяльності в курсі "Основи наукової комунікації іноземною мовою" магістрантів [Електронний ресурс] / Л. М. Покорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 311-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_64 Розглянуто проектну діяльність як визначальний фактор поступової зміни традиційних методів навчання магістрантів на інтерактивні. Доведено, що завдяки технології організації проектної діяльності створюється природне середовище, максимально наближене до реального. Інтерактивний метод проектної діяльності охарактеризовано як важливий компонент системи продуктивної освіти а також як нестандартний, нетрадиційний засіб організації освітніх процесів через активні способи дій.Рассмотрена проектная деятельность как определяющий фактор постепенной замены традиционных методов обучения магистрантов на интерактивные. Доказано, что посредством технологии организации проектной деятельности создается естественная среда, максимально приближенная к реальной. Интерактивный метод проектной деятельности охарактеризован как важнейший компонент системы продуктивного образования и как нестандартное, нетрадиционное средство организации образовательных процессов через активные способы действий.Project activity as determinative of careful replacement of traditional learning methods by interactive is examined. Proved, that organization technology of project activity creates the natural environment, approaching to reality at maximally.
| 6. |
Покорна Л. Прагматичні особливості функціонування англійських прислів’їв та приказок [Електронний ресурс] / Л. Покорна, І. Валуєва // Науковий вісник Херсонського державного університету". Серія : Лінгвістика. - 2017. - Вип. 29. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_2017_29_14
| 7. |
Покорна Л. Інноваційні напрямки розвитку методики навчання іноземної мови молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Покорна // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2014. - Вип. 51. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_51_15
|
|
|